´CO2 LUL´ op Asobakken

Overige zaken die niet direct te maken hebben met de Renault Vel Satis
Gompie

´CO2 LUL´ op Asobakken

Bericht door Gompie » 12 jul 2009, 13:00

SUV-hater krast 'CO2- lul'

ALPHEN - Iedereen heeft zo een bijnaam, maar dat die van Bert van de Zand volgens een SUV-hater ‘CO2-lul’ luidt, dat kan hij niet verkroppen.

Toch wordt hij er elke dag aan herinnerd: het is in zijn autolak gekerft.

In zijn woonwijk Berendrecht bekrast een onverlaat terreinauto’s. Van de Zand is voor de tweede keer slachtoffer: na ‘CO2-lul’ is nu opnieuw de scheikundige formule voor het broeikasgas koolstofdioxide op zijn auto te lezen. ,,Ik dacht eerst dat ik de enige was, ik ergerde me enorm. Maar toen ik bij de autospuiter kwam om de krassen weg te laten halen bleek dat helemaal niet zo te zijn. Nu weet ik dat dit tenminste drie andere bewoners in mijn wijk is overkomen.’’

Ook hijzelf ging op herhaling, want net toen Van de Zand zijn auto had laten herstellen - hij had anderhalf jaar met de woorden ‘CO2-lul’ rondgereden - werd deze opnieuw bekrast. ,,Ik denk dat iemand structureel de auto’s in deze buurt ‘bewaakt’. Ik laat het nu maar niet weer overspuiten, dan staat het er straks zo weer op.’’ Van de Zand heeft aangifte gedaan.

En zo staat het zelfde verhaal op Autoblog.nl , maar dan nét iets anders .......

In de Alphense wijk Beerendrecht woont blijkbaar een onwijze bomenknuffelaar want SUV eigenaren worden daar al 2(!) jaar lang geterroriseerd door een geitenwollen sokken dragende muesli eter die SUV’s en andere benzineslurpers bekrast met teksten als ‘CO2 lul’ en ‘CO2′. Van je buren moet je het maar hebben.

De auto van buurtbewoner Bert van de Zand werd onlangs voor de twee keer bekrast. Toen hij bij de spuiter kwam kreeg hij te horen dat hij zeker niet de enige was die hier last van had. De eerste bekrassing was 1,5 tot 2 jaar geleden, maar hij liet de krassen pas recent overspuiten (samen met een andere schade) en tot zijn grote verbazing zag hij dat een maand later zijn auto weer was bekrast!

Blijkbaar houdt onze Groenlinks stemmer de buurt goed in de gaten. Als je het laat overspuiten wordt je gelijk teruggepakt.

Bij een andere buurtbewoner werd zijn auto binnen een week weer bekrast. En dat terwijl deze man in een grote auto MOET rijden omdat zijn dochter invalide is en in een rolstoel zit.

De politie kon uiteraard niet zeggen wat ze met de aangiftes doen en hoeveel er al waren binnen gekomen. (via: ad.nl & leidschdagblad.nl)

Wat lijkt jullie een gepaste straf voor deze vernielzuchtige SUV hater?

- Zijn moestuin platstampen?
- Composthoop in de fik steken?
- Banden van zijn bakfiets leeg laten lopen?
- Een bloemetje sturen? Want SUV’s zijn zielig
- Of toch iets anders?

Plaats reactie