even voorstellen

Algemene zaken rond de Renault Vel Satis
Plaats reactie
Alexander

even voorstellen

Bericht door Alexander »

Het is gebeurd; ik heb na 10 jaar en 180.000Km, met pijn int hart, afscheid genomen van mijn Safrane Ph.II-2,5L RXT met leer en alle toeters en bellen. Nooit noemenswaardige problemen gehad en dank zij de voortreffelijke Safrane-site van Günther kleine probleempjes zelf op kunnen lossen. Een voorbeeld; cruisecontrol deed het niet meer. Diverse keren naar dealer geweest en die konden niets ontdekken. Op de site de kwestie voorgelegd. O, dat kennen we, als je daar en daar naar de pomp zoekt, ding demonteren dan zie je klepjes zitten die wel eens gaan corroderen, goed schoonmaken en dan komt t weer goed. Probleem verholpen.
Nu dus overgestapt naar de Vel Satis. 3,5L-V6.Initiale,zilver.66-KRX-9. Wat een wagen. Moest effe wennen aan de automaat. Lengte voorzijde inschatten nog een beetje lastig maar daar hebben we de censors voor. Het is een plaatje. Gekocht bij Heurkens in Echt. Prima service.

Woon in Alkmaar. In de wandeling Lex genoemd, bouwjaar 1945. Bijna net zo grijs als mijn Velsatis. Maak graag nader kennis bij de eerstkomende meeting.
VelSatis Ph.II
3.5L-V6 Initiale
66-KRX-9

Bompie

Bericht door Bompie »

Hey Alexander ,welkom op het forum.
When you see it for the first time,it looks like a nightmare.
When you may drive and own it....it's like a wet dream.
Vel Satis 2.2 dCi Initiale - 2006 Zwart Leder
Vel Satis 2.2 dCi Expression - 2002 Beige Leder

Gompie

Bericht door Gompie »

Een prima overstap!! :D
Welkom hier!

Hans61

Bericht door Hans61 »

Gefeliciteerd met de aankoop. Ook ik heb een Safrane-verleden; zeven jaar probleemloos mee gereden en voor een zeer schappelijk bedrag aan mijn schoonzoon afgestaan, die al lang op de auto zat te azen. Daarna een Citroën C5 -fijne auto wat een vering- maar toch weer terug naar Renault!
Veel rijplezier!
Vel Satis 3.5 Initiale automaat 2003, kleur Vert Abysse, km. bij aanschaf in juli 2018: 115760 en nu 136300.
Vel Satis 2.0 privilege 2002, kleur Gris Sideral, km. bij aanschaf in november 2010: 115000 en ingeruild bij km. 219040 in juli 2018

ferreman

Bericht door ferreman »

Hey, die heb ik zien staan bij Heurkens, dikke bak!

Veel plezier ermee!
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Afbeelding

Alexander

Bericht door Alexander »

Heee, bedankt voor jullie leuke reacties. Ik wilde er nog een foto bij plaatsen maar dat lukte jammergenoeg niet. Doe kennelijk iets verkeerd. Komt nog wel een keertje.
VelSatis Ph.II
3.5L-V6 Initiale
66-KRX-9

ferreman

Bericht door ferreman »

Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Afbeelding

Alexander

Bericht door Alexander »

Neee net niet. Hij ziet er vrijwel hetzelfde uit maar kijk eens naar het kenteken. Ik heb ook een lichtere bekleding zo te zien. Maar voor de rest identiek. Ik dacht dat ik al verwend was met mijn Safrane maar dit slaat (tot nu toe) alles. Genieten.
VelSatis Ph.II
3.5L-V6 Initiale
66-KRX-9

Bart V6 24V

Bericht door Bart V6 24V »

Welkom v6 vriend :wink:
**Vel satis 3.0 Dci Initiale 2006 Noir Nacré Tabac Perfore**

Plaats reactie