Automaat/Versnellingsbak schiet er uit
Automaat/Versnellingsbak schiet er uit
Bij het rijden van mijn VS 2.0T automaat uit 2007 schiet de auto soms even uit de versnelling. De motor giert dan door. Als ik dan even het gas loslaat komt het weer goed. Het gebeurt altijd bij het optrekken. Kan iemand mij vertellen wat dit is?
koffiehoek/viewtopic.php?t=1741Heino schreef:Een ander forumlid heeft die solenoids nu in de aanbieding ...

VS Phase II 2.0T 08-2006; mei 2008 16.000 Km - verkocht mei 2015 met 110.100 Km, Zilver Expression 18" 6-bak 68-TG-LJ.
Nu Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat 145 pk.
Nu Ford Mondeo hatchback 2.0 automaat 145 pk.
-
Nog liggen
Hallo Daan,
Ik heb nog een set liggen, ik had ook een slecht schakelende bak en heb toen de Rostra solonoids geplaatst (zie mijn post onder koffiehoek/viewtopic.php?t=1843&start=0 ... highlight=
Dit had toch uiteindelijk niet het gewenste effect en hierna heb ik een andere bak uit een Laguna (met zelfde nummer en type) laten plaatsen.
Ik heb de solonoids weer uit mijn oude bak gehaald. Ik heb hier misschien 1000 km mee gereden.
Misschien iets voor jou?
Ik heb nog een set liggen, ik had ook een slecht schakelende bak en heb toen de Rostra solonoids geplaatst (zie mijn post onder koffiehoek/viewtopic.php?t=1843&start=0 ... highlight=
Dit had toch uiteindelijk niet het gewenste effect en hierna heb ik een andere bak uit een Laguna (met zelfde nummer en type) laten plaatsen.
Ik heb de solonoids weer uit mijn oude bak gehaald. Ik heb hier misschien 1000 km mee gereden.
Misschien iets voor jou?
Renault Vel Satis 2.0T Privilege aut 2005 (P1) Vert Abysee, Beige Leder