grill verchromen
grill verchromen
Heeft iemand wel eens overwogen om de kunststof grill van de Vel Satis Phase I te laten verchromen? Lijkt me best wel wat!
ToineL
_______________________
VS 2.0T Privilege 07-NH-VD
ToineL
_______________________
VS 2.0T Privilege 07-NH-VD
Hoi Gompie
Het verchromen van de kunststof grill is wel mogelijk, kijk maar eens op www.dgibv.nl. Maar ik twijfel om het te laten doen, want als de Vel Satis een echte klassieker wordt, dan moet de auto eigenlijk zo origineel mogelijk blijven, of zou dat niet uitmaken?
ToineL
Het verchromen van de kunststof grill is wel mogelijk, kijk maar eens op www.dgibv.nl. Maar ik twijfel om het te laten doen, want als de Vel Satis een echte klassieker wordt, dan moet de auto eigenlijk zo origineel mogelijk blijven, of zou dat niet uitmaken?
ToineL
@ToineL
Interessante gedachte, de VS een "klassieker"....
Hebben we een tijdje geleden óók gedacht over de Avantime. Maar die kun je nu in de duurste uitvoeringen kopen voor 5.000 EURO, althans in Duitsland. Die willen ze wel kwijt.
Maar zo is het met de Alpine A110 óók gegaan. De laatste werd gemaakt in 1977. Begin jaren '80 mocht je ze bij wijze van spreken voor niks gaan halen. Nu, 25 jaar later, zijn ze onbetaalbaar.
Van de Porsche 911 hebben we lang gedacht dat het een klassieker zou worden. Nou, die willen ze óók wel kwijt nu, in Duitsland. Op de TechnoClassica in Essen waren ze dit jaar 50% in waarde gedaald t.o.v. een jaar eerder. Inmiddels zakt de prijs steeds verder in. Voor rond de 20K heb je nu een pracht van een 911, waar die in 2008 nog 50K moest kosten. En de A110? Die blijft maar in prijs stijgen.
Moraal van het verhaal: of een auto het tot status van klassieker brengt is helaas van tevoren niet te voorspellen. Anders kocht ik nog wel een paar VS'en erbij. Voorlopig ga ik er maar van uit, dat niemand die auto nog wil hebben binnen nu en een paar jaar. Maar ook dát weet ik niet zeker....
Interessante gedachte, de VS een "klassieker"....
Hebben we een tijdje geleden óók gedacht over de Avantime. Maar die kun je nu in de duurste uitvoeringen kopen voor 5.000 EURO, althans in Duitsland. Die willen ze wel kwijt.
Maar zo is het met de Alpine A110 óók gegaan. De laatste werd gemaakt in 1977. Begin jaren '80 mocht je ze bij wijze van spreken voor niks gaan halen. Nu, 25 jaar later, zijn ze onbetaalbaar.
Van de Porsche 911 hebben we lang gedacht dat het een klassieker zou worden. Nou, die willen ze óók wel kwijt nu, in Duitsland. Op de TechnoClassica in Essen waren ze dit jaar 50% in waarde gedaald t.o.v. een jaar eerder. Inmiddels zakt de prijs steeds verder in. Voor rond de 20K heb je nu een pracht van een 911, waar die in 2008 nog 50K moest kosten. En de A110? Die blijft maar in prijs stijgen.
Moraal van het verhaal: of een auto het tot status van klassieker brengt is helaas van tevoren niet te voorspellen. Anders kocht ik nog wel een paar VS'en erbij. Voorlopig ga ik er maar van uit, dat niemand die auto nog wil hebben binnen nu en een paar jaar. Maar ook dát weet ik niet zeker....
Ik heb besloten de VS te houden (iig de komende tijd) want ik heb nog niet in een andere auto gereden met zulke lekker stoelen. Ik was even op zoek naar een Avantime vanwege de 'looks', maar dan moet ik veels re veel luxe inleveren.....
Die verchroomde grill zie ik wel zitten. Wie nog meer? (voor kwantumkorting
)
Die verchroomde grill zie ik wel zitten. Wie nog meer? (voor kwantumkorting
