Tips bij de verkoop van mijn VS?

Renaults Vel Satis of onderdelen daarvan

Plaats reactie
Ingeborg

Tips bij de verkoop van mijn VS?

Bericht door Ingeborg » 20 mei 2012, 17:55

Beste liefhebbers.
Na 5,5 jaar moet ik afscheid nemen van mijn VS, met pijn in het hart. Ik heb hem 4 jaar in de lease gereden en daarna privé overgenomen, maar aangezien ik nu weer een auto van de zaak krijg, moet ik hem verkopen.
Nu is het natuurlijk niet zo'n goed in de markt liggende auto in deze tijd, dus ik vraag me af of jullie wellicht nog tips hebben, of dealers kennen die wel geïnteresseerd zijn.
Het gaat om een VS van oktober 2006, 2.0 Turbo 16V automaat, Exception Serie Limitee, met open dak en Carminat navigatie. Alles er op en eraan.
Nooit problemen mee gehad, heerlijke wagen. Hij staat ook te koop op de geeigende sites, maar ik zou het leuk vinden als ik er iemand echt blij mee kon maken.
Alvast bedankt voor de tips, groetjes, Ingeborg uit Bergschenhoek

Gompie

Bericht door Gompie » 21 mei 2012, 08:20

Je zou kunnen beginnen met hier wat foto's plaatsen en de prijs natuurlijk..... :wink:
Succes met de verkoop!

Ingeborg

Bericht door Ingeborg » 21 mei 2012, 17:08

Hierbij een paar foto's . De prijs staat op 7,950. Km stand is 133.000. APK 2014. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

wie maakt me los :)

avantime
Contacteer:

Bericht door avantime » 14 jun 2012, 16:51

Ik zou je als tip willen geven om betere foto's te maken, ( werk zelf als renault verkoper) we maken vaak wel 25 foto's van de auto elk uniek detail, want jij kent de auto en zijn luxe maar de koper mischien niet, dus de navi aan en op de foto, de bediening van de navi, de xenon verlichting het dak (open kantel dicht) de stoelverstelling de pdc enz enz. Tevens zou ik de foto's tegen een neutrale achtergrond maken zodat de focus op de auto licht en niet de omgeving van de auto. suc6 met de verkoop.

Plaats reactie