[color=yellow]te koopmet pijn in me hart ! VEL SATIS 2.0- 1

Renaults Vel Satis of onderdelen daarvan

Plaats reactie
Koksal

[color=yellow]te koopmet pijn in me hart ! VEL SATIS 2.0- 1

Bericht door Koksal » 18 jun 2012, 21:51

bij deze bied ik me VEL SATIS te koop aan, echter met pijn in me hart.
ik vertrek per eind jul-2012 definitief naar Turkije, en moet dus door deze reden afstand doen v me oogappel!!
al trotse bezitter vanaf jan-2010 van deze mooie zwate metallic, met creme lederen bekelding, met alle bedenkbare opties. ALTIJD ZELF NETJES ONDERHOUDEN. ( kenteken; 02-jl-zn )

km stand ca 196000, en er zit een spiksplinternieuwe APK op,...dusssss

ik laat de prijs open,zou nml niet weten wat ik ervoor moet vrage, aangezien ik er ECHT vanaf moet,.. en ga accoord met een aannemelijk bod,. dus graag enkel serieuse reacties.u mag me bellen op; 0611703772
ik heb sinds JAN 2010 een 2.0 T, ben ermee naar TUrkije gereden in aug,.. 9000 km gemaakt in 6 weken, door BERG< en DAL....... geen kuchje of zuchje gehad,.. zelf niet en de VS niet,... mooie zwatre metallic.
02-JL-ZN

ferreman

Bericht door ferreman » 19 jun 2012, 10:00

Jammer!

Definitief naar Turkije? Zonde dat ze daar zo moeilijk doen rondom invoer van gebruikte auto's. Je hebt de auto nu dan 2 jaar toch?

Als je hem enigszins het land in zou kunnen krijgen dan zou dat BIJZONDER gunstig zijn voor jou als je je VS daar kan verkopen. Daar levert ze veel meer op. Zeker met jouw opties.

Maar ja, zo zorgen ze er wel voor dat de Tofas in Bursa Renaultjes en Dacia kan blijven verkopen aan de binnenlandse markt.

Puur uit interesse, ga je een eigen zaak starten daar? En waar ga je heen?
Officieel sponsor CJIB en Bundes-Verkehrs-Amt
Afbeelding

Gompie

Bericht door Gompie » 20 jun 2012, 22:33

ferreman schreef:Jammer!

Als je hem enigszins het land in zou kunnen krijgen dan zou dat BIJZONDER gunstig zijn voor jou als je je VS daar kan verkopen. Daar levert ze veel meer op. Zeker met jouw opties.
Slimme optie!

Plaats reactie