Nakletsen 1e meeting Heusden

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Gompie

Nakletsen 1e meeting Heusden

Bericht door Gompie » 16 mar 2008, 15:57

Wouw!

De opkomst was ondanks de regen toch nog 15 VS-en! Erg leuk 'live' de personen gezien te hebben en sommigen te spreken.
Ook twee Avantime-enthousiastelingen waren gekomen.

Eerst babbelen op de parkeerplaats en later in een zeer gezellig cafe in Heusden (leuk stadje trouwens).
Ik wil jullie bedanken voor de komst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu maar wachten op meer foto's...... :D
Laatst gewijzigd door Gompie op 17 mar 2008, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Robert-J.

Bericht door Robert-J. » 16 mar 2008, 16:12

Het was een geslaagde bijeenkomst!!

[/img] Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

PetitBelge
Contacteer:

Heusden NL

Bericht door PetitBelge » 16 mar 2008, 17:32

Het Belgische team is ook terug thuisgekomen.

Nog eventjes door Heusden gewandeld, mooi stadje..

Aan allen onze dank voor deze mooie middag, en zo zie je dat zelf het weer niet steeds de spelbreker moet zijn.

Hierbij als dank een panoramamontage.

Groetjes,

Luc en Hilde
Velsatis Dci 3.0 V6 - Avantime 2.2 Dci

gertblom

Bericht door gertblom » 16 mar 2008, 19:09

En ook het tweede Belgische team is, na een omweg om in Nederland familie te bezoeken, weer thuis. Vanochtend nog getwijfeld of we wel zouden gaan vanwege het slechte weer, maar was zeker de moeite waard. We zijn weliswaar alleen even op de parking geweest en konden niet meegaan naar de markt in Heusden, maar het was een mooi zicht jullie in colonne Heusden in te zien rijden. En voor mij was de mooiste VS die in het speciale donkerbruin. Heel exclusief. En aan de eigenaar (ik weet uw naam niet meer) nog bedankt voor die tip voor de luidsprekers, ik ga morgen meteen mijn Renault-dealer vragen ze te bestellen.

Groeten uit Genk,

Gert Blom

PetitBelge
Contacteer:

foto

Bericht door PetitBelge » 16 mar 2008, 20:15

Kan iemand me helpen.

Mijn foto wil niet mee in het bericht komen. !!!

Luc

Gompie

Bericht door Gompie » 16 mar 2008, 20:48

Je kan op www.mijnalbum.nl gratis je eigen foto's plaatsen.
Vervolgens maak je een link naar dit forum.
Zo doe ik dat ook.... :D

46920

Bericht door 46920 » 16 mar 2008, 20:53

Het was hartstikke leuk. Op naar de volgende meeting? Voor degenen die van tourtochten houden, kan ik de Drenthe-tour aanraden. Zie hiervoor http://www.renaultforum.nl/Forum/viewtopic.php?t=2749

Hier vind je het inschrijfformulier. Naast de Avantime is de Vel Satis natuurlijk ook van harte welkom.

Verder bijgaand nog wat foto's.
Afbeelding
Afbeelding

gunther
Site Admin
Contacteer:

Bericht door gunther » 16 mar 2008, 22:21

Het was absoluut boven verwachting de opkomst: 15 VS, 3 AT en 1 SAFRANE :wink:

Het was jammer dat ik vandaag verplichtingen had, maar kon gelukkig toch nog even een uurtje langskomen om de hele verzameling te aanschouwen en even kennis te maken met deze en gene. Hartstikke leuk om ook eens wat gezichten bij de namen te zien.

OK, even een kleine uitleg vanwege de vragende blikken toen ik in m'n Safrane verscheen. Zoals sommigen al wisten, ik heb geen VS. Nog niet. Vooralsnog verknocht aan m'n Safrane, maar realist genoeg om te weten dat die ooit een keer vervangen zal moeten worden. Een logische keuze voor mij is dan uiteraard wel de VS. En ja, zo'n Safrane steekt een beetje schraal af tegenover die moderne overdaad aan luxe, maar medelijden hoeven jullie echt niet te hebben hoor. :wink:

Ik zie trouwens dat sommigen wat moeite hebben met de foto's te plaatsten. Gompie z'n voorstel is absoluut handig maar je kunt je foto's ook gewoon naar mij sturen. Ik zorg wel dat ze in je berichtje erbij geplaatst worden. En als mensen er de voorkeur aan geven om ze op een ftp site te dumpen zodat ik ze daarna kan plaatsen, ook prima. Stuur me dan maar even een pm.
Laatst gewijzigd door gunther op 18 mar 2008, 08:09, 3 keer totaal gewijzigd.

Roland

Bericht door Roland » 16 mar 2008, 23:09

Had niet verwacht dat de Vel Satis het zo gemakkelijk maakt om met zoveel verschillende mensen over van alles gezellig te kunnen praten. Kijk al uit naar de volgende gelegenheid!

Geweldig was het ook om al bij Gouda andere VSen uit de regio te ontmoeten en gezamelijk de laatste 80 km naar Heusden te toeren.

Goed te ervaren dat een medewerker van de Haagse Renault dealer ook VS-fanatiek is . Nu weet ik ten minste waar ik terecht kan als er op hun Voorburgse locatie onvoldoende VS-kennis is, alhoewel ik de komende 250.000 km natuurlijk nog geen problemen verwacht!
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV

PetitBelge
Contacteer:

foto

Bericht door PetitBelge » 16 mar 2008, 23:16

Gunther,

Bedankt om te plaatsen.

Toch een mooi zicht, niet?

Afbeelding

Luc

Velocite Satisfaction

Bericht door Velocite Satisfaction » 17 mar 2008, 08:09

Wij vonden het erg gezellig ondanks het weer.

Dit is toch een mooi gezicht..... :D
Afbeelding

Ik zie al veel foto's van de auto's in dit topic, dus hierbij wat andere foto's..

Gezellig in de regen..
Afbeelding

Daarna naar de kroeg.... en een fotootje van de initiatiefnemer, de man met snor Erik (Gompie)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aan het einde van de dag was onze kleine Jazzy toch wel erg moe, we moesten onderweg even stoppen op de parkeerplaats om haar weer fatsoenlijk in de auto te bevestigen.....
Afbeelding
Allemaal bedankt voor een leuke dag.

PS. Deze en nog veel meer andere foto's staan hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MFPQEWVA

Groetjes,

René, Patricia en Jazzy
ex. owner Vel Satis 2.2 DCI
VELocité SATISfaction

Gompie

Bericht door Gompie » 17 mar 2008, 09:35

Te veel eer René, om mijn nam er uit te lichten... :wink:

Kijk, dit doen we samen! Alleen kan ik niets. Als jullie niet waren gekomen had ik alleen op die P-plaats gestaan...HAHA! :D
(en dat ik alleen op een P-plaats sta komt vaker voor.....)

Maar het leukste vind ik nog dat opeens achter iedere naam een gezicht zit. Dat is nóg leuker dan al die (zeer fraaie) VS-en op een rij....

Robert-J.

Bericht door Robert-J. » 17 mar 2008, 19:59

Ik heb inmiddels wat foto's van het evenement naar mijn relaties van Renault Nederland toegestuurd. Als er een reactie komt van RN zal ik deze hier plaatsen.

Luc

reactie meeting

Bericht door Luc » 17 mar 2008, 22:56

Beste Vel Satissers,

Ook wij hebben een zeer aangename zondag middag gehad in Heusden. Het was een prachtig gezicht al die VS'en en natuurlijk ook de avantime' s. We verheugen ons op een volgende bijeenkomst (een toertochtje misschien?).

Op de terugweg waren we de familie Velocite Satisfaction even kwijtgeraakt, maar vlak voor een splitsing verscheen hij weer in onze buitenspiegel. Hierboven lazen we dat zijn dochtertje weer even ordentelijk in het stoeltje gezet moest worden.

Op 1 juni as zijn we van plan om naar La fête des limousines te gaan.

Hopenlijk tot ziens!

Luc en Guus

Plaats reactie