Nakletsen 1e meeting Heusden

Organisatie van meetings en andere activiteiten
sander

Bericht door sander » 18 mar 2008, 20:15

Het was idd zeer gezellig afgelopen zondag. Met zon erbij was het helemaal top geweest. Voor volgend jaar heb ik wel wat leuke ideeën.... In de Achterhoek, het onverwachte Nederland, hebben we wat leuke dorpjes, een leuk toertochtje, leuke kroegjes en een fijn hapje eten. Als je mij wat laat organiseren en jullie zijn bereidt naar de Achterhoek te komen (wie niet in een VS)........
Iets voor in April of Mei 2009?
OUD-Renault VS rijder 84-JN-JF
miv 22-12-2011...

Roland

Bericht door Roland » 18 mar 2008, 22:33

Wat mij betreft hoeft dat geen jaar te wachten. Misschien kunnen wij wel in het wildseizoen gaan en/of Midwinter-VS-hoorn blazen.
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV

Gompie

Bericht door Gompie » 18 mar 2008, 23:39

Ik vind het echt super dat het enthousiastme over een volgende meeting zo groot is. Het is altijd vooraf afwachten, maar het heeft mijn voorstellingsvermogen al dik overtroffen.

Goed dat er ideeën geopperd worden..... :D

Laten we in dit prille begin de lat niet te hoog leggen.
Ik kan me voorstellen dat we de tweede meeting ergens in mei (dus vóór de vakanties) nog houden en de derde net ná de vakanties, dus ergens in september/oktober.
Hebben we wat om ons op te richten.
Drie meetings in dit jaar is een heel mooi begin.

Om inhoud te geven aan de meetings, stel ik me zo voor dat we naar een speciale lokatie zoeken, in combinatie met 'something to do', dus iets wat leuk voor de VS-ers die komen.
Dat kan een puzzeltocht zijn, maar ook een bezoek aan een (auto) museum of een wijnproeverij.....Ik noem maar wat.
Ook iets waar je ook je partner voor kan intresseren (want die horen er toch ook bij).
Misschien dat Renault (een dealer of het hoofdkantoor) iets kan betekenen als sponsor. Ook zo'n idee wat uitgezocht kan worden.
Het moet vooral een leuk dagje 'uit' worden! Eén met meerwaarde en VS-waardig.

Als we met elkaar iets willen bereiken en onze VS nét dat extraatje mee willen geven, is iedere inzet (hoe klein ook) waardevol.

Is dat wat? :idea:

Ik ben overigens ook benieuwd of deze eerste meeting een aanzuigende werking op forumbezoekers heeft. Ik denk het wel. Er staat iets moois te gebeuren!

cvangelder

Bericht door cvangelder » 19 mar 2008, 19:39

Dag allemaal. Een ieder van harte gelukgewenst met dit geweldige succes. Helaas was ik zelf niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn maar dat maak ik de volgende keer beslist goed. Mocht er dan op organisatorisch niveau hulp nodig zijn dan houd ik mij aanbevolen. Het succes van deze meeting blijkt wel uit de prachtige foto's. Een genot om naar te kijken.
Groet,
Chris van Gelder.
Vel Satis 3.5 V6 Intiale:
Van 2005 tot 2015 83-LD-FV Vert Abisse
Van 2015 tot heden 2-ZRP-49 Angora Beige

46920

Bericht door 46920 » 19 mar 2008, 20:20

Gompie schreef:Ik vind het echt super dat het enthousiastme over een volgende meeting zo groot is. Het is altijd vooraf afwachten, maar het heeft mijn voorstellingsvermogen al dik overtroffen.

Goed dat er ideeën geopperd worden..... :D

Laten we in dit prille begin de lat niet te hoog leggen.
Ik kan me voorstellen dat we de tweede meeting ergens in mei (dus vóór de vakanties) nog houden en de derde net ná de vakanties, dus ergens in september/oktober.
Hebben we wat om ons op te richten.
Drie meetings in dit jaar is een heel mooi begin.

Om inhoud te geven aan de meetings, stel ik me zo voor dat we naar een speciale lokatie zoeken, in combinatie met 'something to do', dus iets wat leuk voor de VS-ers die komen.
Dat kan een puzzeltocht zijn, maar ook een bezoek aan een (auto) museum of een wijnproeverij.....Ik noem maar wat.
Ook iets waar je ook je partner voor kan intresseren (want die horen er toch ook bij).
Misschien dat Renault (een dealer of het hoofdkantoor) iets kan betekenen als sponsor. Ook zo'n idee wat uitgezocht kan worden.
Het moet vooral een leuk dagje 'uit' worden! Eén met meerwaarde en VS-waardig.

Als we met elkaar iets willen bereiken en onze VS nét dat extraatje mee willen geven, is iedere inzet (hoe klein ook) waardevol.

Is dat wat? :idea:

Ik ben overigens ook benieuwd of deze eerste meeting een aanzuigende werking op forumbezoekers heeft. Ik denk het wel. Er staat iets moois te gebeuren!
Mogelijk dat we elkaar in April weer kunnen zien bij de Drenthe-tour. Zie mijn bericht eerder. Even inschrijven en op naar weer een leuke meeting.

Groeten,

Antoine

sander

Reactie Autoweek

Bericht door sander » 26 mar 2008, 15:15

Ik kreeg vandaag (!) een reactie van de redactie van Autoweek op mijn aankondiging van de eerste meeting. Helaas hadden ze de mail te laat gezien. Ze hoopten dat we een leuke meeting gehad hadden. De redactie was het met me eens dat de VS een geweldige auto is.
Misschien moeten we de contacten met de redactie van Autoweek warm houden voor een volgende meeting. Misschien kunnen ze dan een item wijden aan de VS, net zoals in AW nr 10 aan het Peugeot 307 forum.

Ik heb mijn foto's van de meeting maar niet geplaatst, de foto's die ik heb staan er eigenlijk al wel op...
OUD-Renault VS rijder 84-JN-JF
miv 22-12-2011...

Plaats reactie