Drenthe-Tour 2008 op 13 april 2008

Organisatie van meetings en andere activiteiten
46920

Drenthe-Tour 2008 op 13 april 2008

Bericht door 46920 » 24 mar 2008, 08:45

Inschrijfformulier
“Drenthe-tour 2008”
With special gasts!

mijn Vel Satis is erbij!

Naam : _______________________________________

Adres : _______________________________________

PC + woonplaats : ___________________________________

Telefoon : ___________________ Mobiel: 06- _______________________

Ik schrijf me in voor de volgende route:
o Site-seeing route;
o Route der snelle rakkers.

VERPLICHT! -> Emailadres: ____________________ @ _________________ . ______

o Ik wil graag blijven diner met _______ personen. Reserveer dus een plaatsje voor me aan tafel.

Ik schrijf mij in voor ______ personen (à € 7,50; gesponsord inschrijfbedrag) en heb het totaalbe-drag van € ____,__ overgemaakt op Postbanknummer 555.70.48 t.n.v. ARCN te Dordrecht onder vermelding van “Drenthe-tour 2008”.

*** Na de inschrijving krijg je nog nadere informatie gemaild! ***
*** Uiterste inschrijfdatum zondag 1 april i.v.m. de reserveringen. ***

Dit aanmeldingsformulier kun je sturen naar:

Ben Struijk
Booyenverlaat 6
7908 EE Hoogeveen

Je kunt het ook faxen: 0847-123434

Je kunt je ook per e-mail aanmelden.
Geef ALLE hierboven gevraagde info dan wel even door:

alpineclub@kpnplanet.nl

Via bovenstaand inschrijfformulier kun je je inschrijven voor de drenthe-tour 2008 op zondag 13 april 2008. Selecteer het bericht, kopieer het naar Word, vul hem in en printen/posten of mailen maar naar het aangegeven adres.
Wat is de Drenthe-tour:
De provincie Drenthe zal jullie een geweldige dag bezorgen. Keuze uit 2 routes> Site-seeing of de RR-route (Rappe Rakkers). Meeting is georganiseerd door de Alpine Renault Club Nederland, dus zullen er veel Alpines zijn. Daarnaast zijn een aantal zusterclubs uitgenodigd, te weten de Renault 4 Club, Club d'Anciennes Renault des Pays-Bas, Club Renault Sportives en Vrienden van de Estafette. Daarnaast zullen ongeveer 4 Avantimes deelnemen.
Kortom een dag voor DE Renaultliefhebber. De kosten zijn zeer beperkt en bedragen E. 7,50. Route, koffie en thee, Drentse krentewegge, warm en koud buffet, alles is inbegrepen. Speciale dank aan Renault Nederland die dit evenement financieel ondersteunt.

Kortom een geweldige meeting, met naast gelegenheid om elkaar te spreken ook een mooite route (naar keuze snel of rustig).
Inschrijving sluit op 1 april (geen grap) dus schrijf je snel in met de Vel Satis! Want deze mag natuurlijk niet ontbreken als icoon van Renault!

Tot op heden hebben zich al ongeveer 70 Equipes met 175 deelnemers aangemeld.

Plaats reactie