voorbespreking Meeting april 2009

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Plaats reactie
Gompie

voorbespreking Meeting april 2009

Bericht door Gompie » 29 jun 2008, 21:06

Op zondag 29 juli was de tweede meeting. De opkomst (8 VS-en) was niet hoog maar het was er niet minder gezellig om. Al kletsende kwamen we met ideën voor een volgende meeting. Het zou leuk zijn er een happening van te maken. Iets waar wat 'te doen' zou zijn, wat interessant is of de reden verhoogd om te komen.
Opvallend was dat eigenlijk alle aanwezigen het er wel over eens waren, dat één grote meeting per jaar leuker kan zijn dan de meetings te versnipperen over het jaar.
Eén keer per jaar bij elkaar komen, behoeft natuurlijk niet te betekenen dat er ook nog zogenaamde 'spontaantjes' geregeld kunnen worden. Dat kan altijd natuurlijk.

Goed, we richten ons vooralsnog op één grote meeting per jaar.

Het idee is dat in het voorjaar te doen. Ergens eind april of begin mei. Buiten de vakantieperioden dus.
Het zou mooi zijn als een dealer te vinden is die daar aan zou willen meewerken (sponsor?).
De dag zou inhoud kunnen krijgen door ook een 'to do'-sessie er in op te nemen. Bijvoorbeeld een puzzeltocht(je) van 80 km of zo, of een wijnproeverij, of een golfclinic, of een bezoek aan een automuseum, of een cursus pannekoekenbakken....Ik noem maar wat. De dag kan meerdere 'to do'-items bevatten.
Er kan ook een dagprijs zijn, of een herinnerings'dingetje' of 'whatever'....

De dag moet in ieder geval zó aantrekkelijk zijn dat je écht wat zou missen als je (samen met je echtgenoot, partner of vriend(in) niet zou komen. Een happening dus wat aanslaat en een jaarlijks terugkerend karakter krijgt (met wisselende sponsors?)......

Ideeën :idea: ideeën :idea: ideeën......Daar gaat het om.

Mijn vraag is dus aan iedereen hier op het forum zijn idee te geven, hoe klein of groot ook.
Het mooiste zou natuurlijk ook zijn als er forumleden zijn die hun connecties met dealers aanboren of er gewoon op af willen stappen en polsen of er animo bij een Renault-dealer te vinden is.
Ook mensen die mee willen werken om de meeting op poten te willen zetten zijn nodig.
Kortom. BRAND MAAR LOS...... :D

In dit topic kletsen we er voorlopig vrolijk op los.........
Laatst gewijzigd door Gompie op 28 okt 2008, 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.

sander

Bericht door sander » 19 jul 2008, 10:53

Ik hou me aanbevolen om hier in de Achterhoek (Aalten) een meeting te organiseren. Heb veel connecties met de verschillende horeca. Een goede relatie met de garage. Ik heb nu via via een connectie bij Renault nederland, hij is belast met o.a. de VS verkopen. Verder hebben we hier een prachtig landschap, mooie natuur, eventueel mooie routes voor een tourtocht. Dus laat maar horen.....
OUD-Renault VS rijder 84-JN-JF
miv 22-12-2011...

Gompie

Bericht door Gompie » 19 jul 2008, 14:42

:lol:

:idea: Het eerste idee is binnen...!

De achterhoek is wat onbekend voor me ( :oops: ), maar daar kan dus verandeling in komen.
Ik ben zeer benieuwd naar jouw 'Renault-connecties'.
Ik hoor dat graag van je (hier of per PB)

Roland

Bericht door Roland » 20 jul 2008, 20:57

Voor mij zou de Achterhoek een uitstekende keuze zijn. Onze (klein)kinderen wonen daar. Als ik er dan een lang weekeinde van maak, kan ik mijn vrouw ook zeker mee krijgen naar de bijeenkomst!
9/2003 Vel Satis 3.5 V6 24v Aut. Initiale Groen (Abysse Vert) 85-NH-HV

sander

Schot voor de boeg

Bericht door sander » 23 aug 2008, 13:24

Ik doe hier maar een schot voor de boeg voor een meeting in de achterhoek. Wat dachten jullie van ZONDAG 19 APRIL.
Ik had in gedachten om te verzamelen bij de Slingeplas, gelegen nabij het stadje Bredevoort (gem. Aalten).
Iemand verder nog ideen of wensen.... laat het weten!

Ik zal in ieder geval voor de koffie zorgen!
miv 22-12-2011...

Gompie

Bericht door Gompie » 23 aug 2008, 14:38

Mooie datum! Laten we deze dan maar gelijk proberen vast te zetten ....:wink:

Zondag 19 april 2009 dus!

Ik liep van de week ook al eraan te denken..... (niet deze datum specifiek, maar wel in deze periode)

Zoals ik al eerder zei....:
De dag zou inhoud kunnen krijgen door ook een 'to do'-sessie er in op te nemen. Bijvoorbeeld een puzzeltocht(je) van 80 km of zo, of een wijnproeverij, of een golfclinic, of een bezoek aan een automuseum, of een cursus pannekoekenbakken....Ik noem maar wat. De dag kan meerdere 'to do'-items bevatten.
Er kan ook een dagprijs zijn, of een herinnerings'dingetje' of 'whatever'....
De dag moet in ieder geval zó aantrekkelijk zijn dat je écht wat zou missen als je (samen met je echtgenoot, partner of vriend(in) niet zou komen. Een happening dus wat aanslaat en een jaarlijks terugkerend karakter krijgt ......
......KOM MAAR OP MET DE :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Mocht er iets moois onstaan, is het natuurlijk ook wel leuk om er een verrassingselement in te houden, dus niet alles hier op het forum voor te bakken (en te verklappen).
In dat geval zal er een team van vrijwilligers moeten opstaan die een programma in elkaar gaan zetten.

Nu klinkt 'nog een half jaar' ver weg, maar dat is niet zo als er iets georganiseerd moet worden.
We kunnen nu al concreet plannen gaan maken.
:idea: Wat vinden jullie :?:

@ Sander: Ga dat vuurtje bij die dealer maar opstoken :wink:
Laatst gewijzigd door Gompie op 28 okt 2008, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

cvangelder

Bericht door cvangelder » 27 aug 2008, 07:56

Genoteerd. En ik ga vanaf nu diep zitten nadenken omtrent nuttige aanvullingen. Verheug me er nu al enorm op!!! :D
Vel Satis 3.5 V6 Intiale:
Van 2005 tot 2015 83-LD-FV Vert Abisse
Van 2015 tot heden 2-ZRP-49 Angora Beige

Gompie

Bericht door Gompie » 07 okt 2008, 09:42

...En Sander? Al wat kunnen bereiken bij Renault? :D

Gompie

Bericht door Gompie » 28 okt 2008, 13:42

Ook ik heb wellicht een vriendelijk Renaultdealer gevonden......
Het is trouwens een zeer grote dealer met 10 vestigingen.

De kans dat we dan op Zaterdag 18 april in plaats van Zondag 19 april iets mogen organiseren is natuurlijk groter als een Renaultdealer er bij betrokken is.

Ik hou jullie op de hoogte! :D

cvangelder

Bericht door cvangelder » 02 nov 2008, 00:23

Dag allemaal. Ik heb van Stam Renault via mijn dealer in Hilversum de toezegging dat er een hapje en een drankje klaar staat voor iedere deelnemer als de tocht langs één van de Stam vestigingen voert. Moeten we maar eens kijken in hoeverre dat te relaiseren is maar de toezegging is er in ieder geval.

Groeten,

Chris.

cvangelder

Bericht door cvangelder » 02 nov 2008, 00:25

Het moet natuurlijk REALISEREN zijn en niet relaiseren. haha.

Gompie

Bericht door Gompie » 02 nov 2008, 01:18

Prima!!De eerste halte van de rondtour hebben we al...... :D

sander

voorjaarsmeeting

Bericht door sander » 22 nov 2008, 21:37

Eindelijk bericht van mij. Ik heb nog geen contact gehad met de Renault man uit Aalten, ik zal er achteraan gaan. Voor wat de meeting berteft; het mag van mij ook wel op de 18e.
Ik heb voor deze dag, waarschijnlijk, de burgemeester van de gemeente Aalten mee. Ik sprak hem vanmiddag en hij vertelde mij dat hij sinds deze week ook VS rijder is. Dus in de maand november is er in ieder geval 1 nieuwe Vs op kenteken gezet! Correctie; geen nieuwe, maar een 02 of 03 2.0t.
Ik heb hem ook verteld van ons forum (zou bezocht worden) en van onze eventuele meeting in Aalten in april. Ook dit leek hem een leuk idee, hij is zelf inwoner van Bredevoort en daar zijn zeer leuke plekjes voor de meeting e/o fotoshoots. Ik heb ook iemand die vanaf 25 meter hoogte foto's kan maken. ( leuk voor een groepsfoto ). Ik zal ook onze plaatselijke Renault-dealer nog eens benaderen. Nu hij een nieuwe Vs heeft geleverd aan onze burgervader kan hij toch niet meer om ons heen, niet dan?
Wie verder nog ideeen heeft of wat wil inbrengen; ik hoor het graag!
miv 22-12-2011...

sander

de koffie staat klaar

Bericht door sander » 23 dec 2008, 21:57

Ook mijn renault-dealer wil nu wel zijn medewerking verlenen. Een kop koffie in hun nieuwe showroom zit er in ieder geval al in.
Verder nog wensen of ideën?
miv 22-12-2011...

Plaats reactie