Stappen plan voor meeting?

Organisatie van meetings en andere activiteiten
Plaats reactie
Lotus
Contacteer:

Stappen plan voor meeting?

Bericht door Lotus » 03 feb 2010, 20:33

Beste VS'ers,

Graag opper ik mijn idee over een meeting, omdat ik vrees dat er teveel ideeën gaan rondzweven en te weinig concreet wordt afgesproken. Daarbij wil ik niemand te kort doen, maar ik denk dat het een stuk eenvoudiger kan.

Stap 1
Ik denk dat het goed is om eerst één datum te prikken, er is al een poll en laten we een "eind datum stellen voor het stemmen".

Stap 2
Deze uitkomst is de definitieve datum, inventariseer wie meegaat.

Stap 3
Vraag welke invulling we willen, een parkeerplaats om naar elkaars auto te kijken, een tourrit of een combinatie van beiden.

Stap 4
Wat willen er ernaast doen, een luch, diner, een Franse Picknick enz.

Stap 5, bekijk dan welke locatie geschikt voor de activiteit van de meting. Niet anders om, eerst een locatie dan de activiteit.

Stap 6
Stel een aantal personen aan die de verdere communicatie verzorgen. Zij vullen alles concreet in, stippelen een route uit en reserveren bijvoorbeeld de activiteit.

Stap 7
Als laatste gaat er één mail uit naar iedereen die meegaat. Ofwel datum, tijd, locatie alles zwart op wit.

Is een stuk overzichtelijker dan alle onderdelen stukje voor stukje nalezen op de site.

Persoonlijk ben ik voor een locatie die 1 Frans aandoet, 2 die past bij de uitstraling van een Vel Satis. Denk dan eerder aan een landgoed of kasteel...
Louis Renault ontmoette in 1911 Henry Ford, dat is de reden waarom Ford zo groot is geworden. Viva la France!

ToineL

Bericht door ToineL » 03 feb 2010, 20:38

Goed idee! Een meeting op een landgoed of kasteel met een Frans sausje heeft wel wat!
ToineL
VS 2.0T Privilege 07-NH-VD 2003

Lotus
Contacteer:

Bericht door Lotus » 03 feb 2010, 20:44

ToineL schreef:Goed idee! Een meeting op een landgoed of kasteel met een Frans sausje heeft wel wat!
ToineL
Wat dacht je hiervan? http://www.kasteelgroeneveld.nl
Volgens mij is er voor de liefhebber een Franse tentoonstelling.
Louis Renault ontmoette in 1911 Henry Ford, dat is de reden waarom Ford zo groot is geworden. Viva la France!

Gompie

Bericht door Gompie » 16 mar 2010, 20:27

Beste VS-ers,

Als oorspronkelijke topicstarter lijkt het me het beste maar een paar knoopjes door te hakken, want de meetingvoorbereidingen willen niet vlotten.....
Het blijkt namelijk dat Guuzjo door privéomstandigeheden niet meer in staat is de organisatie op zich te nemen.
Het is nog niet de laat, dus pogen Jan Coen, Sander en ik Gompie (Erik) het stokje over te nemen.

De reacties lezende stel ik bij deze vast dat de meeting het beste op zaterdag 10 april gehouden kan worden.

Wat gaan we doen......

Dat staat nog volledig open!

Het voorstel is te verzamelen bij het Theehuis 'Het Bluk'
Voorsteltijd 12.00 uur (tot uiterlijk 13.30)

Daarna (voorstel) de tourrit naar de piramide van Austerlitz met een standaard rondleiding.

Afsluitend (voorstel) een etentje of (lichte) borrel.

Jullie zien 4 x het woord 'voorstel' in de tekst terugkomen.
M.a.w. nog niets staat vast.
Goede ideeén zijn welkom, maar daar kunnen we niet te lang over nadenken. Hoe sneller de reacties, des te beter er geanticipeerd kan worden.

Wie wat anders wil organiseren is ook welkom......!

LAAT HET WETEN

Plaats reactie