ritje naar Oostenrijk

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
Gompie

ritje naar Oostenrijk

Bericht door Gompie » 02 mar 2014, 19:31

M'n 'Voiture' heeft me weer keurig heen en weer gebracht. Wat is het toch een genot de gaspedaal wat dieper in te kunnen drukken in Duitsland. Eigenlijk ben ik niet van de linker baan afgeweest. Heerlijk meekarren tussen de BMW's, Mercedesen, Porche's en ander snelle jongens. Het viel me op dat dat niet uitsluitend Duitse kentekenplaten waren. Veel Polen rijden nu ook in super dure BMW's en hebben kennelijk allemaal een klopmvoet. 'Als-'ie-hard-kan-moet-'ie-ook-hard-kunnen' is kennelijk voor de Polen een sport geworden. Maar ja, dan heb je nog die verrekte Hollanders op de Autobahn die niet van wijken weten....
Dan vergissen ze zich toch mooi in de prestaties van de VS. Misschien stom, maar ik heb me (alweer) laten verleiden toch 'op kop' te willen rijden. Het gaat ook zo ongemerkt. Voor je het weet passeer je weer de 200-grens. Het kost een slokje (benzine) maar het maakt de rit wél aangenaam...... :wink:

Vellie

Bericht door Vellie » 02 mar 2014, 23:07

Altijd wel leuk om hem eens legaal de sporen te kunnen geven, maar
ik houd ik het nooit zo lang vol op die snelheden, uiteindelijk riijd ik dan rond de 150, dat kan ik uren volhouden.
We hebben ook een japanse sportauto die nog veel harder kan, maar uiteindelijk rijd ik op de lange stukken toch ook weer rond die snelheid, misschien ietsje harder.

skyfox
Contacteer:

Bericht door skyfox » 03 mar 2014, 09:24

Klinkt als een heerlijke rit! Zo hoop ik komende september relaxt naar Italië te knallen. Met de VS lijkt me dit een genot ipv een straf. En als ik jouw verslag lees gaat dat helemaal goedkomen :-D

Gompie

Bericht door Gompie » 13 feb 2015, 12:46

M'n vorige post hier was van maart 2014. We zijn weer een jaar verder er opnieuw heeft de VS zich bewezen op 'Der Deutche Autobahn!'
Zonder probleem heerlijk het gaspedaal op de bodem gedrukt!!
Zo'n rit is echt geen straf meer!!!! Haha!!

Plaats reactie