Grrr..... Ik was even kwaad!

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
Gompie

Grrr..... Ik was even kwaad!

Bericht door Gompie » 19 nov 2014, 21:27

Wat ik nu weer had!
Ik was aan het inparkeren en na wat heen en weer manouvreren (eerst tegen de stoeprand) stond 'ie eindelijk.
De VS is best een grote bak dus hij vraagt veel ruimte.

Stap ik uit, leunt er een man uit z'n raam en zegt, volgens mij zat je tegen die auto achter je aan. Ik zei ik zat tegen de stoeprand. Komt hij naar buiten en kijkt naar die andere auto. Kijk er zitten twee deuken in..... :shock:

Er was nog ruim 50 cm afstand tussen de auto's en die deuken zaten in de bumper op een plaats waar ik nimmer de auto had kunen raken.
Ik nogmaals, ik reed tegen de stoeprand aan..... :evil:

Ik bel de politie!! zei hij.
Ik kon hem wel aanvliegen!! Wat een grote kl##tzak !!!!!
Ik had geen zin in een verdere discussie en ben weggegaan....

Of hij de politie heeft gebeld.... :?:

Als ik wordt benaderd door een verzekeraar, dan heb ik m'n verhaal wel klaar, maar het kost waarschijnlijk weer een hoop tijd en moeite en ergernis!!

stripedkrijn

Bericht door stripedkrijn » 21 nov 2014, 13:17

Hey Gomp! In zo'n geval is het altijd handig om een paar foto's met je slimfoon te maken van de situatie. Vaak is het hoogteverschil in de 2 schades of de richting van de kras of ook het aanwezig zijn van vuil op de plaats waar de zg. schade zou zitten, voldoende om je te kunnen ontlasten.
Maar inderdaad, sommige mensen loeren er gewoon op en proberen er een slaatje uit te slaan. Suc6 verder.. 8)
VelSatis 3.5 Initiale , Ph. 1 , 2002 , 241.872 > 324.500, 82-LD-FV , Noir Nacré.

Plaats reactie