Nieuwe aanwinst!!

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Vel Satis of over jezelf

Plaats reactie
Yvo3271

Nieuwe aanwinst!!

Bericht door Yvo3271 » 17 mar 2015, 07:58

Hallo mede VS rijders,

Mijn naam is Yvo en sinds gisteren in het bezit van een 3.5 V6 Initiale uit 2004!! :D :D :D :D

Sinds de invoering van dit model ben ik altijd al verliefd geweest en nu heb ik als 40-er met een goede baan ook de kans om prive te rijden in deze fantastische voiture.

Renault heb ik op jonge leeftijd al in mijn hart gesloten en ik heb dan in heel wat verschillende typetjes gereden.

Mijn laatste 2 Renaults had ik tegelijkertijd, een Laguna Grand Tour uit 2002 en een 4-tje uit 1985. Het 4-tje heeft een goed thuis gevonden en de Laguna heb ik helaas uit de roulatie moeten nemen.

De VS vond ik bij een handelaar en ik had direct door dat deze auto door de vorige eigenaar(s) heel erg goed behandeld was. Afspraak gemaakt voor een proefrit en m'n stetoscoop meegenomen.

Motor heeft 238000 gelopen en snoeit als een naaimachine (met heel veel PK's dan 8) ) geen ruis of andere bijgeluiden. blok is droog en ook de dynamo en de waterpomp zien er picobello uit en klinken zoals het hoort.

Op een probleem met de aandrijfaslagers na geen enkel probleempje gevonden alles werkt en ziet er zeer netjes uit voor een auto van bijna 11 jaar oud. En na het vervangen van de lagers bij de proefrit geconstateerd dat deze auto nog gewoon als nieuw aanvoelt.. :shock:

conclusie: FAAAAANTAAAASTISCHE auto. Ga ik mee rijden tot ie uit elkaar valt..... :wink:
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale 2004

Gompie

Bericht door Gompie » 17 mar 2015, 15:55

Gefeliciteerd!! Ik rij zelf al zo'n 11 jaar in m'n 'Voiture' en iedere keer nadat ik in een andere auto gezeten heb voel ik me weer de koning te rijk als ik in m'n eigen VS stap.......

Yvo3271

Bericht door Yvo3271 » 17 mar 2015, 16:30

Dat begrijp ik Gompie.......
Een vriend van me zag de auto en het enige wat ie kon uitbrengen was WOW!!!!

Zo ondergewaardeerd, Renault heeft nu eenmaal een slechte naam en ja er schort wel eens wat aan de electronica, maar motorisch is het meestal dik oké
Als je lief bent voor je Renault (lees netjes onderhouden) is ie ook lief voor jou!!! :D
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale 2004

skyfox
Contacteer:

Bericht door skyfox » 17 mar 2015, 22:13

Zo is het maar net! Goed onderhoud zorgt (doorgaans) voor een betrouwbare auto. Ik geniet nu ruim een jaar van de VS, geen andere auto rijdt zoals deze.

Geniet van je aankoop!
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale - 2002
138.400km ---------> 216.000km

Plaats reactie