Meeting regio West-NL
- stripedkrijn
Nog even dit: Voor de mensen die naar de as. meeting komen, zal ik als een klein souveniertje, wat antiknapdeurrolletjes meenemen.
Ik ben er op dit moment mee bezig en ik maak ze van aluminium in draaikwaliteit. Je hoeft maar 1 rolletje te vervangen om weer een stille deurvanger te hebben.
Helaas maar 1 rolletje per avatar, eerlijk is gemeen....
Tot zaterdag om 11:00 uur!!
Ik ben er op dit moment mee bezig en ik maak ze van aluminium in draaikwaliteit. Je hoeft maar 1 rolletje te vervangen om weer een stille deurvanger te hebben.
Helaas maar 1 rolletje per avatar, eerlijk is gemeen....

VelSatis 3.5 Initiale , Ph. 1 , 2002 , 241.872 > 324.500, 82-LD-FV , Noir Nacré.
stripedkrijn schreef:Nog even dit: Voor de mensen die naar de as. meeting komen, zal ik als een klein souveniertje, wat antiknapdeurrolletjes meenemen.
Helaas maar 1 rolletje per avatar, eerlijk is gemeen....![]()
Dat is wel een hele goeie lokker![]()
![]()
Thx man!
Renault Vel Satis 3.5 V6 Initiale - 2002
138.400km ---------> 216.000km
138.400km ---------> 216.000km
- stripedkrijn
Is dat makkelijk zelf te vervangen dan? Moet de gehele deurbekleding eraf?stripedkrijn schreef:Nog even dit: Voor de mensen die naar de as. meeting komen, zal ik als een klein souveniertje, wat antiknapdeurrolletjes meenemen.
Helaas maar 1 rolletje per avatar, eerlijk is gemeen....![]()
VS Phase II 2.0T Expression, 2006, TEB66 Gris Eclipse
- stripedkrijn
Hi Hansel, als je de deurbekleding er af hebt, als je de truukjes weet valt het mee, is het rolletje heel eenvoudig te vervangen. Je hebt er ( uiteraard) een paar sleutels voor nodig en een stukkie touw als zekering tegen het naar binnen vallen IN de deur van de losgeschroefde deurvanger. Daarna is het 10-15 minuutjes werk , waarbij een bankschroefje en een waterpomptang handig is, om het rolletje te vervangen. Ik heb, toen ik de deurbekleding er af had gehaald, meteen een aantal steunpunten van de binnenschaal weer opnieuw vastgezet. Ik heb daar speciale plastic kleefstof voor gebruikt, maar Heino, een super actief lid uit Heerlen, heeft daar gewone plasticlijm van de Hema voor gebruikt.
VelSatis 3.5 Initiale , Ph. 1 , 2002 , 241.872 > 324.500, 82-LD-FV , Noir Nacré.